به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز یکشنبه در آیین رژه نیروهای مسلح اظهار داشت: آغاز هفته دفاع مقدس یادآور رشادت رادمردانی است که عزت، عظمت، استقلال و آزادی را به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی، ملت ایران اسلامی مظلوم واقع شدند افزود: آغاز جنگ تحمیلی که از سوی دشمن و هجوم همه جانبه صورت گرفت نشان از یک برنامه حساب شده برای نابودی ایران اسلامی بود.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: اکنون ۴۰سال است که آمریکا و غرب احساس ناامنی می کند که این مهم از برکات انقلاب اسلامی می باشد همچنین این انقلاب تمام منافع غرب را در منطقه به خطر انداخت و برای اولین بار به عنوان کشوری مستقل با نام جمهوری اسلامی در برابر آمریکا ایستادگی کرد.

آیت الله میرعمادی گفت: آمریکا و همپیمانانش  فکر می کردند با محاسبه غلط خود می توانند با جنگ تحمیلی کار انقلاب را به پایان برسانند اما ایران اسلامی به خاطر مظلومیت و قیام برای خدا، پیروز است.

وی اضافه کرد: جنگ تحمیلی آغازی برای یک حرکت پرثمر بود و آزمون سختی برای ملت ایران محسوب می شد و این در حالی است که  ایران نخستین تجربه ایستادگی در برابر شرق و غرب را در کارنامه خود ثبت کرد.

وی افزود: تثبیت نظام، استقلال و تمامیت ارضی کشور از ثمرات دفاع مقدس بود که حتی دشمن نتوانست یک وجب از خاک ایران را بدست آورد.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: امنیت و اقتدار نظام، همچنین قدرت ایستادگی در برابر متجاوزان و تعدی گران به این سرزمین از دیگر ثمرات دفاع مقدس بوده و امروز آمریکا در برابر ایران تسلیم شده است.

آیت الله میرعمادی، پیروزی حزب الله لبنان در جنگ های ۳۳ و ۲۲ روزه مقابل رژیم صهیونیستی، مقاومت مردم یمن و بیداری ملت فلسطین را از ثمرات و برکات دفاع مقدس خواند.

وی اظهار داشت: رسیدن به تمدن اسلامی مورد تاکید رهبری، از ثمرات دفاع مقدس است و در این شرایط مهم باید اقتدار و انسجام را بیشتر کنیم چراکه هرچه به جلوتر می رویم اهدافمان وسیع تر می شود.

۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس تعیین شده که لرستان در این هشت سال جنگ تحمیلی بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

۶۰۵۷/۳۲۱۰/۷۲۶۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.