به گزارش ایرنا، علی هوشمند روز یکشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته هنر انقلاب برگزار شد،افزود: این جشنواره در بخش های مختلف خوشنویسی، خاطره، پوستر، عکس و فیلم کوتاه با هدف جذب جوانان به نماز جمعه برگزار می شود.
وی با اشاره به هفته هنر انقلاب اسلامی،اضافه کرد: برنامه های این هفته از روز دوشنبه نوزدهم فروردین ماه با عطرافشانی گلزار شهدا آغاز خواهد شد.
هوشمند ادامه داد: دیدار هنرمندان با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان، برپایی نمایشگاهی از تولیدات واحد هنرهای تجسمی، نشست بررسی چهار دهه تحول در ادبیات پارسی در پی زایش ادبیات پایداری و رونمایی کتاب بررسی ساختار پیرنگ در چند رمان دفاع مقدس با حضور فضل الله خدادادی نویسنده این کتاب در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) از جمله برنامه های این هفته خواهند بود.
وی همچنین گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی نمایش و تحلیل محتوای فیلم 23 نفر با حضور مهدی جعفری کارگردان و برخی از عوامل این فیلم به همت واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری در روز 21 بهمن ماه برگزار می شود.
هوشمند، اجرای نمایش خیابانی دختر به نویسندگی امیر رجب پور از 25 تا 27 فروردین ماه در قزوین، محمدیه و الوند، ورکشاپ طراحی پوستر با موضوع شعار سال و حقوق بشر آمریکایی و تجلیل و تکریم هنرمندان برگزیده استان در مراسم اختتامه هفته هنر انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.
وی همچنین از برگزاری اختتامیه جشنواره تئاتر بچه های مسجد و دومین جشنواره داستان کوتاه در روز 27 فروردین ماه نیز خبر داد و گفت: حوزه هنری با رسالت تولید محوری فعالیت می کند به گونه ای که در سال گذشته 70 درصد منابع اعتباری آن در این بخش هزینه شد.
هوشمند افزود: امسال نیز این نهاد با 2 رویکرد تقویت تولید و همچنین ترویج و تبلیغ رونق تولید برنامه های خود را ادامه می دهد.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.