به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: فعال شدن میز خدمت در مصلی نماز جمعه در واقع بیانگر توجه ویژه استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و همچنین پاسخگویی مسئولان دستگاه های اجرایی مختلف به درخواست و مطالبات مردمی است.
سالار قاسمی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی با رهبری معمار کبیر انقلاب برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین مردم و مسئولان است.
وی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته شاهد رشد و بالندگی ایران اسلامی در عرصه های مختلف بوده و هستیم، خاطرنشان کرد: این رشد در عرصه تعلیم و تربیت نیز برای همه افراد جامعه محسوس است زیرا در دورترین روستاهای کشور بستر آموزش فراهم شده است.
قاسمی از نرخ رشد باسوادی در کشور به عنوان یکی از آثار و برکات انقلاب اسلامی در جامعه یاد کرد و ادامه داد: امروز دانش آموزان ایران اسلامی در المپیادهای علمی جهانی مدال های رنگارنگ کسب می کنند که این رویداد مهم غرورآفرین است.
وی از مدال آوری دانش آموزان کشور از جمله استان البرز در مسابقات جهانی ورزشی، پژوهشی، علوم نوین و فناوری سخن گفت و اضافه کرد: باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم و برای استحکام و استمرار آن با بصیرت و وحدت گام برداریم.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان البرز در نخستین روز گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، میز خدمت را در مصلی امام خمینی (ره) کرج مستقر کرد تا به درخواست های شهروندان در حوزه فعالیت کاری این نهاد مهم فرهنگی پاسخ دهد.
وی گفت: راه اندازی میز خدمت در دستگاه های اجرایی توانسته نقش موثری در تکریم مراجعه کنندگان و پاسخگویی سریع به درخواست های آنها داشته باشد.
امروز دانش آموزان کرجی به نمایندگی از دانش آموزان استان البرز با همراهی معلمان و والدین خود در نماز جمعه کرج حاضر شدند و در سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن بار دیگر با امام، شهدا و ولایت در کنار مزار شهدای گمنام تجدید میثاق کردند.
استان البرز 460 هزار دانش آموز و 25 هزار فرهنگی دارد.
2819/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.