مسئول روابط عمومی باشگاه شهرداری فومن روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل مرمت و بازسازی چمن زمین فوتبال شهرداری فومن، این تیم نمی تواند بازی های خانگی خود را در این زمین برگزار کند.

سجاد حقدادی افزود: بر این اساس و با توجه به موافقت و اعلام سازمان لیگ فوتبال کشور، بازی های خانگی تیم شهرداری فومن تا آماده شدن چمن زمین اختصاصی این باشگاه در فومن ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم فوتبال شهرداری فومن که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته دم حضور داشته و موفق به حفظ سهمیه خود در این لیگ شد، در هفته اول مسابقات فصل جاری باید به مصاف تیم شهید قندی یزد برود.

وی بیان کرد: تیم فوتبال شهرداری فومن طبق قرعه کشی انجام شده در هفته اول این مسابقات میزبان تیم شهید قندی یزد است که این دیدار عصر روز چهارشنبه هفته جاری ۲۷ شهریور ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی باشگاه شهرداری فومن خاطرنشان کرد: شرایط این تیم برای حضور در رقابت های لیگ دسته دوم مهیا است و این تیم هیچ مشکلی برای حضور در این رقابت ها را ندارد و امیدواریم که شهرداری فومن با برتری برابر شهید قندی یزد، رقابت های لیگ دسته دوم در فصل جاری را با پیروزی آغاز کند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، ۲۸ تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که در نهایت تیم های اول هر گروه به همراه برنده تیمهای دوم به لیگ دسته اول صعود می کنند.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.