به گزارش ایرنا این دیدار عصر امروز /دوشنبه/ در زمین چمن شماره یک ورشگاه جهان پهلوان تختی ارومیه با حضور بیش از چهار هزار تماشاگر برگزار شد.
با آغاز این دیدار تیم 90 ارومیه چند موقعیت گلزنی به دست آورد که مهاجمان این تیم نتوانستند بهره کافی را برای گلزنی ببرند.
نخستین گل این دیدار در دقیقه ۳۰ بازی با یک ضربه آزاد از سمت راست محوطه جریمه تیم 90 ارومیه توسط 'محمد پورسواریان' به ثمر رسید تا بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میهمان در جریان باشد.
با آغاز نیمه دوم این تیم فوتبال ۹۰ ارومیه بود که با حمایت خوب هواداران فشار را بر روی دروازه تیم شهرداری ماهشهر بیشتر کرد.
تک گل میزبان نیز در دقیقه 48 بازی با ارسال اصغر نصیری بر روی دروازه و ضربه سر تمام کننده فرزاد محمدی تبدیل به گل تساوی این دیدار شد که شادی هم تیمی ها و هواداران تیم 90 ارومیه را در پی داشت.
این دیدار موقعیت های زیادی برای هر 2 تیم به همراه داشت ولی هیچ یک به گل تبدیل نشد و سهم هر تیم پس از 90 دقیقه تلاش تنها یک امتیاز بود.
در دقایق پایانی این مسابقه «داود مهابادی» سرمربی تیم شهرداری ماهشهر هم که تیمش در جدول شرایط خوبی ندارد، بعد از حرکت جوانمردانه بازیکنانش به دلیل مصدومیت بازیکن تیم 90 ارومیه به شدت به بازیکنان خود و داور مسابقه اعتراض کرد.
برای تیم 90 ارومیه مهدی خسروی، امیرحسین نادم، حسام مقصودی، علی سلیمانی، اصغر نصیری، محمد زینالی، داود شاهواروقی، فرشاد اسدی، عرفان پورافراز، محمد عبادزاده و فرزاد محمدی بازی کردند و در نیمه دوم نیز اکبر صفرزاده و شهروز قاضی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند.
برای تیم شهرداری ماهشهر نیز میررسول حسینی، محمود خمیس، ایمان کیانی، محمد باشی، ادریس کوچکی، سعید خردمند، علی محمدی، علی داوران، ایمان شوریابی، محمد پورسواریان و سیدایمان موسوی در نیمه نخست وارد زمین شدند و در ادامه محمد سرافراز و محمدرضا فیروززاده به بازی آمدند.
به گزارش ایرنا تیم 90 ارومیه تا پایان هفته نهم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور با کسب هفت امتیاز و با احتساب یک بازی کمتر در رده یازدهم قرار دارد.
دیدار تیم 90 ارومیه مقابل فجر سپاسی شیراز از هفته هشتم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور که قرار بود روز سه شنبه، 24 مهر ماه جاری برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شد.
تیم 90 ارومیه در هفته دهم این رقابت ها ششم آبان ماه جاری میهمان تیم شاهین بوشهر است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.