رئیس هیات ورزش های رزمی استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان این رقابت ها در کره جنوبی ، تیم هاپکیدو ایران با سه ورزشکار  متشکل از دو گیلانی  در این مسابقات حضور یافت که هر دو نماینده گیلان موفق به کسب مدال برنز شدند.

مرتضی حسن زاده افزود:  در جریان این رقابت ها ،  رضا شجاعی ورزشکار شایسته گیلانی در وزن ۶۰- کیلوگرم  موفق به کسب مدال برنز شد.

وی ادامه داد: یونس هاشم پور پاشاکی دیگر نماینده گیلانی تیم هاپکیدو ایران در مسابقات هنرهای رزمی جهان در وزن ۸۰- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت که توانست با غلبه بر گومیزوبرون از سوئیس به مرحله نیمه نهایی راه یابد که در نهایت موفق به کسب مدال برنز این رقابت ها شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر حضور این دو ورزشکار گیلانی در ترکیب تیم اعزامی هاپکیدو به مسابقات هنرها رزمی جهان ، یک ورزشکار از مازندران نیز دیگر نماینده این تیم در مسابقات مسترشیپ بود که این ورزشکار موفق به کسب مدال طلا شد تا هر سه نماینده هاپیکدو موفق به کسب مدال شوند.

حسن زاده خاطرنشان کرد: همچنین محمدرضا هاشم پور پاشاکی از گیلان که عنوان دبیر کل کنفدراسیون جهانی هاپکیدو whc را دراختیار دارد، تیم سه نفره ایران در مسابقات هنرهای رزمی جهان را هدایت و همراهی کرد.

مسابقات جهانی هنرهای رزمی مسترشیپ ۲۰۱۹ با حضور حدود چهار هزار رزمی کار از یکصد کشور جهان در شهر چونگ جو کره جنوبی آغاز شد که ورزشکاران حاضر در این دوره از رقابت ها ، در رشته های رزمی مختلف با هم رقابت می کنند.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.