گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان به ایرنا اکیست؛ آیت الله رسول فلاحتی روز چهارشنبه در یادواره سرداران و یک هزار و ۲۰۰ شهید یگان های ویژه ناجا و گرامیداشت ۳۳ شهید یگان های ویژه گیلان با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد خاطره شهیدان اظهار کرد: درباره شهید و شهادت هر قدر گفته شود، کتابی است که پایان ندارد.
وی ادامه داد: شهادت دریایی است که کرانه آن دیده نمی شود و ساحل بی انتهای آن با خدای متعال است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه شهدا جانفشانی کردند تا کشور از آسیب ها محفوظ بماند، تصریح کرد: بهترین و جامع ترین تعبیر درباره شهادت این است که شهید با عمل به تکلیف به خدا پیوست.
آیت الله فلاحتی عمق دین و انتهای کار را عمل به تکلیف دانست و بیان کرد: زمانی که خدای متعال انسان را آفرید برای او تکالیفی مشخص کرد و وظیفه داریم به تکلیف الهی خود عمل کنیم.
وی با بیان اینکه ابتدا و انتهای زندگی که خدای متعال از انسان می خواهد انجام رسالت بندگی است، خاطرنشان کرد: آنچه در دین اهمیت دارد، عمل به تکلیف است.
نماینده ولی فقیه در گیلان بزرگ ترین عامل ماندگاری انقلاب اسلامی را شهدا عنوان کرد و یادآور شد: شهدا رهبران انقلاب اسلامی هستند.
آیت الله فلاحتی با اشاره به بهره مندی تمام آحاد جامعه از نور شهدا اظهار کرد: آنچه مهم بوده، این است که شهیدان برای ادای تکلیف رفتند و اگر تمام دنیای اسلام به آن عمل می کردند امروز دیگر شاهد سلطه قدرت های ظالم و فاسد بر جوامع اسلامی نبودیم.

۷۲۹۶/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.