به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور از امروز آغاز می شود که در یکی از دیدارهای مهم این هفته، تیم های فصل گذشته لیگ برتری رو در روی هم قرار می گیرند.

بر این اساس تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال خوزستان که فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر حضور داشتند و با قرار گرفتن در انتهای جدول به لیگ دسته اول سقوط کردند، باید در لیگ دسته یک به مصاف هم بروند البته این دیدار به میزبانی سپیدرود و در ورزرشگاه سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد و این تیم فرصت دارد که از میزبانی خود سود برده و در این دیدار به برتری برسد تا فاتح بازی تیم های شمال و جنوب کشور در جام آزادگان باشد.

سپیدرودی ها پس از اینکه دو هفته نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند، در هفته سوم در تهران رو در روی نیروی زمینی قرار گرفتند و موفق شدند این تیم را شکست دهند تا اولین پیروزی خود در لیگ دسته اول را کسب کنند؛ با توجه به اینکه این پیروزی در یک بازی خارج از خانه به دست آمده ، طرفداران پرشور این تیم انتظار دارند که سپیدرودی ها در بازی خانگی خود برابر تیم استقلال خوزستان نیز تهاجمی ظاهر شده و در این  دیدار هم به برتری برسند.

این در حالی است که سرخپوشان رشتی با توجه به کسب پیروزی برابر نیروی زمینی ، به طور حتم با روحیه خوب رو در روی تیم استقلال خوزستان قرار خواهند گرفت تا در نهایت بتوانند برابر این تیم نه چندان آماده به برتری دست یافته تا اولین پیروزی خانگی خود را در لیگ دسته اول جشن بگیرند.

از طرف دیگر تیم استقلال خوزستان که فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر وضعیت مناسبی نداشت و در نهایت در اتتهای جدول قرار گرفت و به لیگ دسته اول سقوط کرد، در این لیگ نیز نتوانسته قدرتمند ظاهر شود و از سه دیدار خود، یک تساوی و دو شکست کسب کرده و وضعیت مناسبی نیز در جدول رده بندی ندارد.

با توجه به شرایط موجود، استقلالی های خوزستان رو در روی تیم پرطرفدار شمال کشور قرار خواهند گرفت که به طور حتم استقلال در دیدار برابر سپیدرود رشت و آن هم در ورزشگاه سردارجنگل کار سختی را پیش رو خواهد داشت.

اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در لیگ دسته اول، در هفته چهارم این رقابت ها باید در شیراز به مصاف تیم قدرتمند فجر سپاسی برود و به طور حتم ملوانان در این بازی خارج از خانه کار سختی را پیش رو خواهند داشت. تیم فوتبال ملوان که هفته گذشته در اولین دربی گیلان در لیگ دسته اول در بندرانزلی مقابل تیم داماش به نتیجه مساوی دست یافت، برای اینکه بتواند موقعیت خود را در جدول بهبود بخشد در این بازی خارج از خانه نیز نیازمند کسب امتیاز است.

ملوانان در سه هفته گذشته از بازی های انجام داده ، دو تساوی و یک شکست کسب کرده اند  و وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارند و برای فرار از تیم های انتهای جدولی ، به طور حتم به کسب امتیاز در این بازی سخت و خارج از خانه نیازمندند اما در نقطه مقابل تیم فجرسپاسی شیراز با کسب شس امتیاز از سه مسابقه شرایط مناسبی در جدول رده بندی دارد و به طور حتم در این دیدار خانگی ، فقط به شکست ملوان فکر می کند تا با کسب سه امتیاز این دیدار، همچنان جزو تیم های صدرنشین باشد.

با توجه به این امر، تیم ملوان بندرانزلی کار سختی را در شیراز و برابر تیم فجر سپاسی در پیش دارد اما کسب یک امتیاز نیز می تواند برای این تیم مفید باشد چون با توجه به شرایط موجود، به طور حتم طرفداران این تیم به فکر پیروزی در این بازی خارج از خانه نیستند اما باید منتظر ماند و مشاهده کرد که تیم ملوان بندرانزلی که یکی از تیم های باسابقه و پرطرفدار کشور محسوب می شود ، در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول چه نتیجه ای کسب خواهد کرد.

تیم فوتبال داماش دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول نیز در هفته چهارم این مسابقات باید در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی تیم آرمان گهر سیرجان قرار گیرد که به طور حتم این تیم بازی راحت تری را نسبت به ملوان در این هفته پیش رو خواهد داشت. داماشی ها که طی سه هفته گذشته نتایج قابل قبولی کسب کرده و بهترین نماینده گیلان در رقابت های لیگ دسته اول در این سه هفته بودند، در این بازی خانگی به طور حتم فقط چشم به پیروزی و کسب هر سه امتیاز دوخته اند تا بتوانند روند رو به رشد خود را ادامه دهند.

تیم داماش که از سه بازی قبلی خود یک پیروزی و دو تساوی کسب کرده و در هفته گذشته در دربی گیلان در لیگ دسته اول توانست در بندرانزلی برابر تیم ملوان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یابد، به طور حتم در دیدار خانگی خود برابر آرمان گهر سبرجان با یک چهره هجومی ظاهر خواهد  شد.

از طرف دیگر تیم آرمان گهر سبرجان نیز شرایط مناسبی در جدول رده بندی ندارد و این تیم فقط با کسب دو امتیاز در مکان سیزدهم جدول  قرار دارد و به طور حتم کار سختی را در دیدار برابر داماش در رشت خواهد داشت.

تا پایان هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، تیم داماش گیلان با کسب پنج امتیاز در مکان ششم،  تیم سپیدرود رشت با کسب چهار امتیاز در مکان دهم و تیم ملوان بندرانزلی نیز با کسب دو امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند.

۷۲۸۵  /۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.