در اولین واکنش رسمی به استعفای علی کریمی از مدیریت و سرمربیگری سپیدورد رشت، قربانعلی الماس خاله عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگا ایرنا اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای ادامه همکاری و فعالیت علی کریمی در باشگاه سپیدرود انجام خواهیم داد و از وی حمایت می کنیم.
وی افزود: با توجه به شرایط موجود ، واگذاری باشگاه سپیدرود به‌هیچ وجه به صلاح نیست و در این راستا تمام تلاش خود را برای ادامه فعالیت علی کریمی در این باشگاه پرطرفدار به کار می گیریم و هدف ما ادامه حضور کریمی در سپیدرود است.
وی تصریح کرد: علی کریمی نزد هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت بسیار محبوب است و از مسئولان ارشد استان به خصوص از استاندار نیز تقاضا داریم وارد این ماجرا شود تا در نهایت تصمیم خوبی برای سپیدرود گرفته شود.
رئیس هیات فوتبال گیلان ادامه داد: علاوه بر محبوبیت کریمی نزد هواداران، وی تاکنون زحمات بسیار زیادی برای سپیدرود رشت کشیده‌ و با توجه به ابنکه هم اینک سرخپوشان رشتی شرایط بسیار سختی در لیگ برتر دارند، این تیمی هم اینک نیازمند حمایت همه ‌جانبه مسئولان و هواداران است.
وی خاطرشنان کرد: با توجه به این امر باید با همدلی و اتحاد از این تیم حمایت کرد تا در نهایت سپیدرود سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کند که در این راستا، هیات فوتبال استان گیلان با تمام وجود از علی کریمی حمایت می کند و همچنین انتظار حمایت همه‌ جانبه ای نیز از هواداران همیشه پشتیبان سپیدرود داریم و امیدواریم این حمایت بیش از پیش انجام شود تا این تیم با کمک هواداران خونگرمش در ادامه رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت تا پایان هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با حصور 16 تیم با کسب 12 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.