مازیار غلامی ظهر دوشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی کم و بیش ناپایدار در منطقه است که بر این اساس طی امروز بارندگی پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از فردا با تقویت سامانه ناپایدار ، در بعضی ساعات بارندگی و وزش باد (پاره ای نقاط موقتی شدید) ، رعد و برق و کاهش نسبی دما تا چهارشنبه مورد انتظار است و پس از آن تا اوایل هفته آینده، بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

غلامی آسمان امروز گیلان را کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، بارندگی پراکنده، احتمال رعد و برق عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، کاهش نسبی دما، بعضی ساعات بارندگی و وزش باد(پاره ای نقاط موقتی شدید) ، رعد و برق، در دامنه های جنوبی کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۲۶ درجه سلسیوس مربوط به بندرآستارا و کمینه دمای فردا در استان را با ۱۳ درجه مربوط به ماسوله، دیلمان و جیرنده ذکر کرد.

غلامی بیشینه دمای رشت طی امروز را ۲۵ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۲۰ درجه عنوان کرد.

وی در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۱ / ۰ تا ۶ / ۰ متر، دمای آب دریا ۲۸ درجه سلسیوس و شرایط برای شنا اواخر وقت با احتیاط مناسب است.

۷۲۹۶/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.