دبیر هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اسامی داوران قضاوت کننده هفته چهارم لیگ دسته اول کشور از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام شد که بر این اساس، علی بای بازی تیم های سپیدرود رشت و استقلال خوزستان را قضاوت می کند و  میلاد قاسمی و مجتبی غریب نیز به عنوان کمک داور در این دیدار حضور خواهند داشت.

فرزاد سیری ادامه داد: همچنین بهمن ممشلی به عنوان داور چهارم در دیدار سپیدرود رشت و استقلال خوزستان حضور می یابد و حمید نظری نیز ناظر گروه داوری این دیدار خواهد بود.

وی به بازی داماش نیز اشاره و بیان کرد: همچنین حسین زیاری به عنوان داور دیدار تیم های فوتبال داماش گیلانیان و آرمان گهر سیرجان انتخاب شد که احد طوسی و مرتضی سلمان نژاد به عنوان کمک داور در این بازی حضور می یابند.

دبیر هیات فوتبال استان گیلان اضافه کرد: ابوالفضل دوستی نیز به عنوان داور چهارم در این بازی حضور خواهد یافت و محمدحسین اسدی نیز به عنوان ناظر گروه داوری دیدار تیم های داماش گیلانیان و آرمان گهر سیرجان حضور می یابد.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال خوزستان عصر فردا دوشنبه ۱۱ شهریور ماه در هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم خواهندرفت و تیم داماش گیلانیان نیز عصر سه شنبه در ورزشگاه سردارجنگل رشت میزبان آرمان گهر سیرجان است. تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز در هفته چهارم این رقابت ها، عصر فردا در شیراز رو در روی فجر سپاسی قرار می گیرد.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.