به گزارش خبرنگار ایرنا، در بازی انجام شده از هفته نهم این رقابت ها ، تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر تیم شهرداری رشت به برتری دست یاید.
در جریان این بازی ، تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت از موقعیت های به دست آمده بهتر سود برد و در نهایت با پیروزی در این بازی، همچنان جزء تیمهای صدرجدولی باقی ماند.
در دیگر بازی های برگزار شده از هفته نهم لیگ جوانان گیلان نیز ، دیدار تیم های فوتبال ایرانمهر رشت و شهرداری رودسر با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و تیم شهدای نویر انزلی توانست در پرگل ترین بازی این هفته، با نتیجه پنج بر 2 برابر شهرداری تولمشهر به برتری برسد.
همچنین تیم فوتبال جوانان شهرداری ماسال با نتیجه 2 بر صفر سرخپوشان لاهیجان را شکست داد و تیم فوتبال جوانان قصر لاهیجان با نتیجه یک بر صفر شهرداری فومن را مغلوب کرد تا همچنان صدرنشین این رقابت ها باقی بماند.
در آخرین بازی انجام شده ، تیم های فوتبال جوانان نصر رشت و بنادر و دریانوردی انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بنادر و دریانوردی انزلی با نتیجه پرگل پنج بر یک برابر حریفش به برتری رسید.
در جدول رده بندی این رقابت ها، تیم فوتبال جوانان قصر لاهیجان با کسب 20 امتیاز همچنان صدرنشین است ، تیم شهرداری ماسال نیز با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در رتبه دوم قرار دارد و سپیدرود رشت نیز با کسب 18 امتیاز در مکان سوم قرار دارد.
در رقابت های فوتبال لیگ جوانان باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.