به گزارش خبرنگار ایرنا،در چهارمین روز از هفته دولت  دو واحد بسته‌بندی و فرآوری با سرمایه‌گذاری ۱۴ میلیارد تومان در شهرستان رودبار افتتاح شد که برای  یکی از این واحد های تولیدی ۱۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده و زمینه اشتغال ۴۰ نفر را فراهم کرده است.

 همچنین یک واحد تولیدی بسته‌بندی و فرآوری مواد پروتئینی در ناحیه صنعتی خرشک شهرستان رودبار مورد بهره‌برداری قرار گرفت که برای این پروژه ، مبلغ چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

علاوه بر  پروژه های یاد شده؛ به صورت هزمان در روستای گردویشه،  گازرسانی به ۱۰ روستای شهرستان رودبار با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. برای اجرای پروژه گازرسانی به روستاهای قوشه لانه، گلنگش، طالکوه، پس طالکوه سیبن، اسپهبدان، شاه شهیدان، چارمان و کهنه وانسرا در بخش خورگام ۵۴ کیلومتر شبکه‌گذاری و بالغ بر  پنج میلیارد تومان هزینه شده است.

با بهره‌برداری از این پروژه تعداد ۷۰۱ خانوار بخش خورگام شهرستان رودبار از نعمت گاز برخوردار شدند و با بهره‌برداری از پروژه های گازرسانی هفته دولت امسال شاخص بهره‌مندی روستاییان گیلان در بخش گاز به بیش از ۹۵  درصد رسیده است.

رودبار با چهار بخش مرکزی، خورگام، رحمت آباد و بلوکات و عمارلو در ۶۷ کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.

طی  هفته دولت امسال با  اهتمام  دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی، یک هزار و ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ ‌بر یک هزار و ۵۳۶  میلیارد تومان آماده افتتاح می باشد. این پروژه ها از لحاظ مبلغ ۱۸ درصد و از لحاظ تعداد ۶۴ درصد بیشتر از سال گذشته است.

۷۲۹۶/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.