به گزارش ایرنا، در دومین روز از هفته دولت شش پروژه برق با هزینه یک هزار و ۲۱۱ میلیون ریال در بخش خمام افتتاح شد و بهره برداری از آسفالت راه روستایی شامل دو روستا در بخش خمام انجام گرفت.

 دو پروژه آسفالت راه روستایی خواچکین تحت نظارت اداره راه و شهرسازی با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال و روکش آسفالت راه روستایی روستای تازه آباد خواچکین با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ میلیون ریال تحت نظارت بنیاد مسکن، امروز (یکشنبه) به بهره برداری رسید.

پروژه احداث پل ۱۸ متری روستای شیجان رود نیز به مرحله اجرا درآمد که ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه اختصاص داده شده است.

فاز دوم بوستان روستایی شیلان با نظارت دهیاری و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در روستای دهنه سر شیجان خمام افتتاح شد؛ اعتبار تخصیص یافته به این پروژه هفت هزار و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که برای ۱۰ نفر شغل ایجاد شده است.

در نخستین روز از هفته دولت در روز گذشته نیز، واحد تولیدی پوشاک با اعتبار ۵ / ۴ میلیارد تومان، واحد تولیدی انواع نهادها و فرآورده های کشاورزی، با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان و افتتاح ساختمان اداری دانشگاه علمی کاربردی رشت با اعتبار ۵ / ۸ میلیارد تومان و سه پروژه آب و فاضلاب شهری و روستایی نیز با اعتباری بالغ  بر ۳۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در شهرستان رشت به بهره برداری رسید.

در هفته دولت امسال، ۶۱۵ طرح و پروژه با هزینه کرد ۳۷۳ میلیارد تومان در بخش های مختلف شهرستان رشت افتتاح و به بهره برداری می رسد.

از دوم تا هشتم اردیبهشت هفته دولت نام گرفته است.

۷۲۸۶/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.