حجت الاسلام ستار علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طرح تابستانی نشاط معنوی به منظور غنی سازی اوقات فراغت از سوی اوقاف و امور خیریه گیلان، پنج هزار دانش آموز دوره ابتدایی و هفت هزار دانش آموز در دوره اول و دوم متوسطه از برنامه های این طرح بهره مند شدند.

وی اظهار داشت: در اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی، ۶۸ اردوی یک روزه، ۷۲ برنامه ورزشی، ۴۷ برنامه مهارتی، ۷۳ برنامه اردویی و تفریحی و ۱۰۱ برنامه آموزشی برای دانش آموزان شرکت کننده در کلاس های این طرح برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با بیان این که ۱۵ روحانی اعزامی و ۱۴۲ روحانی بومی در اجرای طرح نشاط معنوی همکاری کردند، خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح، ۳۱ خیمه معرفت با حضور روحانیون و مبلغان بومی و اعزامی دایر شد.

وی با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی در ۱۲۵ بقعه متبرکه و امام زاده استان گیلان بیان داشت: در اجرای این طرح نهادهایی از جمله بسیج، کانون، تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، شهرداری ها، دهیاری ها و شوراها و ... همکاری کردند.

طرح تابستانی نشاط معنوی که در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و نوجوانان با برنامه‌های مختلف آغاز شده بود، به کار خود پایان داد و در اجرای این طرح برنامه های مختلف فرهنگی ، آموزشی و تفریحی در فضای معنوی امام زادگان برگزار شد.

استان گیلان ۹۴۱ بقعه متبرکه دارد.

۷۲۸۶/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.