حجت الاسلام ستار علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از این تعداد 11 نفر از برادران و 10 نفر از خواهران به چهل و یکمین دوره رقابت های کشوری مسابقه های قرآن کریم اوقاف و امور خیریه راه یافتند.
وی اظهار داشت: این تعداد از برگزیدگان در رشته های مختلف از جمله حفظ پنج جزء، 10، 20 جزء، حفظ کل، ترتیل، دعا خوانی و اذان (ویژه برادران) به مسابقه های کشوری قرآن کریم راه یافته اند.
حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقه های قرآن کریم استان گیلان ماه جاری در بقعه متبرکه امام زاده هاشم رشت به مدت سه روز برگزار شد، خاطر نشان کرد: این رقابت ها در مجموع در 2 بخش خواهران و برادران به صورت مجزا با شرکت 200 نفر در 11 رشته قرآنی برگزار شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بیان داشت: رقابت های شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقه های قرآن کریم نیز اردیبهشت ماه امسال در 16 رشته برگزار شد که برگزیدگان به مرحله استانی راه یافتند.
وی یادآور شد: مسابقه های کشوری قرآن کریم مهرماه امسال در استان مرکزی (اراک) برگزار می شود که 21 نفر از برگزیدگان گیلانی به همراه سایر برگزیدگان از استان های مختلف کشور در این رقابت ها شرکت می کنند.
استان گیلان دارای بیش از 400 بقعه متبرکه و امام زاده است.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.