رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان روز یکشنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تیم فردا  با ۱۱ ورزشکار و برای کسب مدال های رنگارنگ و مقام قهرمانی عازم سنندج خواهد شد تا در دومین دوره المپیاد  استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته کونگ فو شرکت کند.

مجید مهروانی امیرحسین سرور در وزن ۳۵- کیلوگرم ، امیرحسین حاجی پور در وزن ۳۸ - کیلوگرم ، امیرمحمد محمدی در وزن ۴۱- کیلوگرم و مبین ترابی در وزن ۴۴ کیلوگرم، امیرحسین باسوه در وزن ۴۷- کیلوگرم ، معین عرفانی در وزن ۵۱- کیلوگرم ، فرحان عبدلی در وزن ۵۵- کیلوگرم ، امیررضا محمدی در وزن ۵۹- کیلوگرم ، ابوالفضل جانی نژاد در وزن ۶۳- کیلوگرم ، عرفان انصاری در وزن ۶۸- کیلوگرم و امیرمحمد پورعلی در وزن ۷۸- کیلوگرم را نفرات تیم کونگ فو گیلان در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور معرفی کرد.

وی بیان داشت: همچنین حسین زارع به عنوان مربی و بابک بهاری به عنوان سرپرست تیم کونگ فو پسران گیلان را در دومین دوره رقابت های المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در سنندج همراهی می کنند.

رقابت های دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کونگ فو کشور در بخش پسران از پنجم شهریور ماه جاری به مدت سه روز در سنندج برگزار می شود.

 مبینا رمضانی عصو تیم کونگ فو دختران گیلان در وزن ۴۷- کیلوگرم موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز شده بود.

۷۲۸۵  /۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.