به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها، ۱۴۵ ورزشکار این رشته در قالب ۲۲ تیم از استان های مختلف حضور داشتند که در رده های سنی جوانان ، امید و بزرگسالان و در دو بخش راست دستان و چپ دستان به مدت دو روز در سالن نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند.

ورزشکاران  شرکت کننده در این دوره از مسابقات از استان های خراسان رضوی ، گیلان(دو تیم)، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، کرمانشاه، فارس، گلستان ، تهران، بوشهر، زنجان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، مازندران، لرستان، هرمزگان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد و کرمان حضور داشتند.

در رور پایانی این مسابقات بانوان چپ دست با هم رقابت کردند که در نهایت در رده سنی جوانان ، تیم تهران مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد ، گیلان در رتبه دوم قرار گرفت و تیم های کردستان و لرستان به طور مشترک سوم شدند.

همچنین در پایان رقابت های رده سنی امید، تیم مچ اندازی چپ دستان بانوان تهران به مقام قهرمانی دست یافت ، تیم گیلان در مکان دوم این مسابقات قرار گرفت و تیم مچ اندازی بانوان گلستان نیز در رتبه سوم این مسابقات ایستاد.

در پایان رقابت های رده سنی بزرگسالان مسابقات مچ اندازی چپ دستان بانوان کشور نیز خوزستان عنوان نخست و مقام قهرمانی را تصاحب کرد ، تیم مازندران در مکان دوم قرار گرفت و تهران نیز توانست عنوان سوم این رده سنی را به خود اختصاص  دهد.

در رقابت های راست دستان نیز که روز اول برگزار شد در رده سنی جوانان ، تیم مچ اندازی بانوان تهران عنوان قهرمانی را کسب کرد، گیلان در مکان دوم قرار گرفت ، تیم های سیستان و بلوچستان و لرستان نیز به طور مشترک در مکان سوم قرار گرفتند، در رده سنی امید، تیم گیلان موفق شد مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد ، تهران رتبه دوم را تصاحب کرد و تیم مچ اندازی بانوان گلستان روی سکوی سوم این رقابت ها قرار گرفت و در رده سنی بزرگسالان تیم مچ اندازی بانوان خوزستان به مقام قهرمانی دست یافت ، تیم تهران دوم شد ، تیم های خراسان جنوبی و مازندران نیز به طور مشترک عنوان سوم سومین دوره رقابت های مچ اندازی قهرمانی بانوان کشور در این رده سنی را کسب کردند.

۷۲۸۵/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.