اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی نشستی با آیت الله سید مجتبی رودباری دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، در راستای برگزاری دهمین دوره برگزاری ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، حدود 100 تن از اساتید و نخبگان دانشگاه با آیت الله سیدمجتبی رودباری عالم برجسته گیلانی  دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار، آیت الله رودباری ضمن آرزو برای تداوم جلسات، با بیان اینکه قرآن کلام خداست که به اخلاق توجه ویژه دارد، گفت: اخلاق در مسیر اجتماعی یکی از موارد حایز اهمیت است به طوری که اگر اخلاق نباشد خسران ایجاد می شود.

این عالم گیلانی، ایمان و تقوی را پشتوانه محکمی برای انجام امورات دانست که مسئولان نباید از آن غفلت کنند.

وی افزود: اخلاق معلول اختیار و اراده است و این مهم که نتایج آن به دیگران می رسد، ارزشمند است. اگر مردم تقوی و اخلاق داشته باشند از بذل توجه خداوند بهره مند می شوند.

آیت الله رودباری با اذعان به این که مدیران باید اخلاق مدار، اهل گذشت و با ایمان باشند، خاطرنشان کرد: پزشکان برای ارتقای کشور و سربلندی کشور زحمات زیادی  متحمل می شوند.

وی توجه به دیگران و محبت به همنوع را باعث توسعه فردی انسان ها عنوان کرد و  با تاکید به ولایت مداری،  خواستار اجرای فرامین الهی در ساختارهای اجرایی جامعه شد.

گفتنی است، دهمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشگی گیلان با حضور اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از پنجم تا نهم مردادماه جاری در دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.