سرپرست گروه فولکلور دیلمون بیان کرد: تئاتر - موسیقی یادشده  به سرپرستی و کارگردانی محمود فرضی نژاد و تهیه کنندگی بهروز نوروزی  به شیوه نمایش موزیکال که  ترکیبی از موسیقی بومی و ایرانی در شهر وازلویی رومانی از یکم تا هفتم آگوست ۲۰۱۹( اواسط مردادماه جاری ) روی صحنه  اجرا می رود.
محمود فرضی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایش برگرفته از آئین فولکلور بهاری عروس گوله است که مبارزه بین خیر و شر و تلاش برای بدست آوردن آرامش و  پویایی است و تداعی امید برای ماندن و زندگی به شمار می رود .
وی اظهار داشت: قبل از اجرای نمایش، قطعاتی از موسیقی فولکلور با تنظیم آرش عشقی برای مخاطبان اجرا می شود.
منیژه واحد قازیانی ، عباس بابایی ، زینب خانزاده ، شیرین حسنی ، عرفان شعبانی ، شفیع هانیزاده ، آیدا پویان بازیگران و سبحان سوده سرابی، نوید لاهیجی، رضا بالایی ملومه،منیژه واحد قازیانی ،شیرین حسنی و آرش عشقی مجری بخش موسیقی رقص گل ، نعره غول هستند.
گروه فولکلور دیلمون در اسفند ماه سال گذشته نیز در شب دوم جشنواره جهانی موسیقی فولکلور که با حضور مسئولان و شخصیت‌های فرهنگی و هنری و دیپلمات‌های مقیم عمان و علاقه مندان به موسیقی محلی در فضای باز اپرای سلطنتی این کشور در مسقط برگزار شد، به اجرای قطعات مختلف ترانه گیلکی پرداخت و موسیقی  بومی کشور با اجرای گروه از گیلان، در جشنواره جهانی موسیقی محلی و فولکلور در مسقط پایتخت کشور عمان طنین انداز شد.

۱۸۸۱/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.