به گزارش خبرنگار ایرنا، میرشمس مومنی زاده عصر روز دوشنبه در جلسه هماهنگی راهیان نور در فرمانداری شهرستان رشت با یادآوری رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان، ایثارگران و شهدا اظهار داشت: امروز عزت و اقتدار این ملت ، نظام و کشور را مرهون خون شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ایثارگران هستیم.

وی با بیان این که مقاومت، استقامت و پایداری ، ملت ایران در ۴۰ سال گذشته، این کشور، نظام و انقلاب را بیمه کرده، افزود: اگر بناست که همچنان این کشور بیمه باشد و اقتدار، عزت و سربلندی برای ملت ایران و کشور باقی بماند نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته هستیم .

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به برنامه فرهنگی ارزشمند راهیان نور خاطر نشان کرد: یکی از راه های مهم و بسیار تاثیرگذار در نشر فرهنگ ایثار و شهادت بازدید از مناطق مرزی و راهیان نور است.

وی بیان داشت: هر چند زحمت در راهیان نور عمدتا بر دوش دست اندرکاران در سپاه است اما مسئولیت این مهم بر دوش همه ماست، دستگاه های اجرایی، نهادهای انقلاب اسلامی و آحاد مردم همه مسئولیم تا در این باره فعالانه، مجدانه و با احساس مسئولیت کار را دنبال کنیم.

وی با تاکید بر این که همه ما بایستی همراه و همپای دست اندرکاران در سپاه باشیم که پرچمدار انجام کار فرهنگی ارزشمند راهیان نور هستند، خاطر نشان کرد: انتظار من از همه همکاران اینست که این کمک هایی که به رغم محدودیت ها و مشکلاتی که دارید و ناچیز هم هست، به خوبی ، به موقع و به طور کامل انجام شود تا حداقل آن چیزی که از دست برما بر می آید در ارتباط با تبلیغ، ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهیم.

جلسه هماهنگی راهیان نور عصر امروز (دوشنبه) به ریاست فرماندار و با حضور مسئولان و نمایندگانی از دستگاه های مختلف شهرستان رشت برگزار شد.

۷۲۸۶ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.