به گزارش بعدازظهر شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، حکمت الله داودی در بازدید از محل برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان در محل دایمی شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین، افزود: شهدای گرانقدر در پیروی از اسطوره ایثار و شهادت، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گرانبهاترین گوهر عمر، یعنی جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از عزت و آزادگی و شرف انسان و اسلامی پاسداری کنند.
وی تاکید کرد: حماسه آفرینی رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی در روزگار سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و حال حاضر، ضامن بقا و حفظ عزت و آزادگی ملت شریف ایران است.
رییس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: مدیریت شهری قزوین همواره در تلاش است تا فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را به نسل های دیگر منتقل کند و در این راستا در برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان با سایر دستگاه های اجرایی همراه بوده است.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین بر ضرورت حفظ و حراست از آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد و یادآور شد: شورای پنجم و مجموعه مدیریت شهر قزوین تمام توان خود را برای اجرای برنامه های در شان و منزلت شهدا به کار می گیرد.
کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین از 20 تا 24 آبان ماه جاری در محل دایمی شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می شود.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.