جلسه هماهنگی در خصوص راه اندازی نگارستان امام خمینی(ره) در شهر تبریز در معاونت فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه برگزار شد.

نگارستان امام خمینی(ره) با مساحت 3000 مترمربع برای معرفی ابعاد شخصیتی حضرت امام و نقش مردم تبریز در انقلاب اسلامی ایران بنا شده است.

به گزارش جماران، ساعتی پیش، جلسه هماهنگی در خصوص راه اندازی نگارستان امام خمینی(ره) در شهر تبریز، به ریاست حجت الاسلام والمسلمین علی کمساری معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه و با حضورحجت الاسلام والمسلمین حمیدی معاون فرهنگی و هنری شهرداری تبریز برگزار شد. معاون فرهنگی و هنری شهرداری تبریز در ابتدای این نشست به تشریح اهداف احداث نگارستان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: نگارستان امام خمینی(ره) با مساحت 3000 مترمربع برای معرفی ابعاد شخصیتی حضرت امام و نقش مردم تبریز در انقلاب اسلامی ایران بنا شده است.

در ادامه نشست معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه ضمن قدردانی از زحمات مسوولین ذیربط در احداث این نگارستان گفت: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) تلاش خواهد کرد تا نیازمندی های محتوایی نگارستان را تامین و پشتیبانی کند. دکتر کمساری تصریح کرد: باید تلاش کنیم که سبک زندگی امام راحل برای شناساندن ابعاد مختلف زندگی آنحضرت برای همگان بویژه جوانان بدرستی معرفی شود. وی افزود: نگارستان امام خمینی(ره) در شهر تبریز در آینده ای نزدیک با حضور شخصیت های ملی افتتاح خواهد شد. در این نشست مرتضی عمرانی مدیر کل روابط عمومی موسسه برای انجام فرایند افتتاح نگارستان امام خمینی(ره) در شهر تبریز معرفی شد. موسسه عروج فیلم وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) نیز موظف به تهیه مستندی در خصوص نقش مردم تبریز در انقلاب اسلامی با همکاری معاون فرهنگی و هنری شهرداری تبریز گردید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.