جمیل غریب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : ۲۵ دانش آموز پسر و ۷ دانش آموز دختر از استان گیلان استان به مرحله کشوری و حضوری سی و هفتمین دوره مسابقه های فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور راه یافتند.

وی با اشاره به شرکت  ۱۸۷ هزار و ۷۰۵ دانش آموز در رقابت های فرهنگی و هنری آموزشگاهی  گیلان افزود : پس از بررسی آثار و ارسال ۱۵۵ اثر، ۳۲ دانش آموز دختر و پسر از این استان به مرحله نهایی و حضوری شرکت در مسابقه های فرهنگی هنری دانش آموزان کشور انتخاب شدند.

وی خاطر نشان کرد: این دانش آموزان در رشته های نشریه الکترونیکی، وبلاگ، داستان نویسی، نوازندگی، فیلم داستانی و مستند، پویا نمایی، شکسته نستعلیق، نگارگری، شعر، چاپ دستی، نمایش خوانی و نقاشی دیجیتال به مرحله پایانی سی و هفتمین دوره مسابقه های فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور راه یافتند.

غریب،  شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در زمینه مختلف فرهنگی و هنری را از اهداف برگزاری این مسابقه ها عنوان و اضافه کرد: برگزاری مسابقه های فرهنگی هنری در مهارت آموزی و تقویت روحیه مشارکت جویی در بین دانش آموزان نقش مهمی دارد.

 سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان بیان داشت: مرحله پایانی مسابقه های فرهنگی هنری دانش آموزان کشور ۲۲ تا ۳۱ ماه جاری در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می شود.

در سال تحصیلی ۹۸ - ۹۷ افزون بر ۳۹۱ هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل کردند.

۷۲۸۶ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.