رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر گیلان گفت: در حال حاضر یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها موادمخدر صنعتی و روانگردان‌ها است که عوارض بسیار خطرناک‌تری نسبت به موادمخدر سنتی دارند.

سرهنگ احداله احدی در گفت وگو با ایسنا – منطقه گیلان، با اشاره به تولید و توزیع موادمخدر صنعتی و گرایش افراد از موادمخدر سنتی به صنعتی، اظهار کرد: در حال حاضر یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها موادمخدر صنعتی و روانگردان‌ها است که عوارض بسیار خطرناک‌تری نسبت به موادمخدر سنتی دارند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان افزود: هیچ معتادی به نیت معتاد شدن مصرف موادمخدر را شروع نکرده است، بلکه موضوعات مختلف و متفاوتی از جمله کنجکاوی و افسردگی باعث شده شخص اولین تجربه خود را در این خصوص داشته باشد و به مرور زمان در دام این بلای خانماسوز گرفتار شود.

وی با تشریح وظایف پلیس در امر پیشگیری از اعتیاد به عنوان یکی از متولیان مبارزه با موادمخدر گفت: پلیس مثل همیشه در ماموریت‌ها با جدیت وارد عمل می‌شود و از تمام توان خود در این راه استفاده می‌کند.

احدی بیان کرد: آگاهسازی جوانان و نوجوانان به ویژه ورزشکاران، دانشجویان و دانش‌آموزان در بحث موادمخدر باید با به کارگیری شیوه‌های نوین و مطالب جذاب و تاثیرگذار انجام شود و خانواده‌ها نقش اساسی در پیشگیری از اعتیاد فرزندان دارند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان خاطرنشان کرد: در هفته جهانی مبارزه با موادمخدر بیش از 20 کارگاه و نمایشگاه با هدف پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی برای دانشجویان، کارکنان سازمان‌ ها و نهادها در سطح استان برگزار شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.