فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت و بازسازی تعداد 50۰ واحد از منازل مسکونی مردم سیل‌زده منطقه گمیشان استان گلستان بر عهده سپاه قدس گیلان است گفت: اولویت ساخت منازل برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است.

به گزارش ایسنا- منطقه گیلان، سردار محمد عبدالله پور در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه سپاه رسالت محافظت از پیش برندگی و پیش روندگی انقلاب را دارد، اظهار کرد: مردم معماران اصلی انقلاب و قدرت نظام هستند.

وی با بیان اینکه مردم همواره بدور از حب و بغضی از انقلاب دفاع می کنند و مانند این ملت نظیر ندارد، گفت: خدمت به ملت بر سپاه فرض و واجب است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به خسارت های سیل ابتدای امسال به هموطنان گفت: تمام مجامع دولتی و مردمی برای حل مشکلات سیل زدگان پای کار آمدند.

عبدالله پور با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت و بازسازی تعداد 50۰ واحد از منازل مسکونی مردم سیل‌زده منطقه گمیشان استان گلستان بر عهده سپاه قدس گیلان است گفت: اولویت ساخت منازل برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن برای سیل زدگان منطقه گمیشان در غالب طرح جهاد همبستگی ملی، اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: دریافت کنندگان منازل در این منطقه از اهل سنت هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه 283 میلیون تومان پول نقد از طریق شماره حساب های بسیج جمع آوری و در مناطق سیل زده هزینه شده است گفت: همچنین بیش از 6 میلیارد تومان کمک های غیر نقدی نیز در این ایام به مناطق سیل طده ارسال شده است.

عبدالله پور، از برپایی 7 موکب در مناطق سیل زده خبر داد و گفت: 30 گروه جهادی در منطقه گومیشان حضور دارند.

وی ادامه داد: تنها ساخت منزل مشکل مردم را برطرف نمی کند بلکه لوازم خانگی نیز از نیازهای ضروری مردم سیل زده است زیرا در جریان سیل بسیاری از لوازم خانگی آسیب دیده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.