حجت الله مدنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جمع آوری های نقدی و غیرنقدی شامل پتو، موادغذایی، البسه، آب معدنی، مواد شوینده و مواد بهداشتی از اوایل فرودین ماه امسال تا به امروز توسط پایگاه های جمعیت هلال احمر و پایگاه های مردمی سپاه و بسیج جمع آوری می‌شود.
وی یادآور شد: کمک های نقدی از طریق صندق های جمع آوری پول و هم از طریق سامانه پرداخت آنلاین به شماره *780*112# و از شماره حساب بانکی 99999 به نام هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه،‌ مسکن،‌ دی، تجارت،‌ سپه، پارسیان، شهر،‌ آینده و رسالت انجام می‌شود که تا به امروز راضی کننده بوده است.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نقده افزود: پنج تیم آماده باش این شهرستان با تمامی امکانت امداد و نجات برای اعزام به مناطق سیل زده شمال و جنوب غربی کشور آماده به کار می‌باشند که شامل 30 نفر از بهترین نیروهای این سازمان است.
مدنی ضمن ابراز تاسف از حوادث پیش آمده بیان کرد: مردم برای حفظ جان خود می بایست از خطرات جلوگیری کنند و از مسیر رودخانه هایی که ممکن است خطرافرین باشد فاصله بگیرند و هنگام بارندگی ها، رگبارها و تند بادها از رفتن به مناطق کنار رودخانه ای مناطقی که احتمال سیل و طغیان رود خانه ها در آن مکان ها وجود دارد پرهیز کنند.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران 28 و 29 اسفند ماه 97 در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سدها و رودخانه های این استان شد و بعد از چندی موج بارش ها به استان های ایلام، خوزستان، شیراز و سایر نقاط کشور رسید که باعث طغیان رودخانه ها و سد ها شد که خسارات جبران ناپذیری را به این استان ها وارد کرد.
9918/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.