مسئول کمیته کارتینگ شهرستان فومن از برگزاری دومین دوره مسابقه کارتینگ جام رمضان فومن در ۹ خرداد خبر داد.

به گزارش ایلنا از فومن،عرفان منصوریان در خصوص مسابقه کارتینگ جام رمضان فومن با اشاره به دومین سال برگزاری این مسابقه در این شهرستان گفت: مسابقه کارتینگ از تجربیات موفق و مردم پسند هیات اتومبیلرانی فومن است.

مسئول کمیته کارتینگ شهرستان فومن با بیان اینکه هیات موتورسواری و اتومبیلرانی فومن به دنبال اجرای برنامه های جذاب و متنوعی برای علاقه مندان به این رشته است، افزود: ورزش دوستان فومنی و گیلان برای برگزاری برنامه های این هیات لحظه شماری می کنند.

وی با یادآوری اینکه دومین دوره مسابقه کارتینگ جام رمضان فومن در ۹ خرداد پس از اذان مغرب و عشاء برگزار خواهد شد، ادامه داد: این مسابقه در پیست کارتینگ مجتمع تفریحی هفت اقلیم فومن برگزار می شود.

منصوریان از شرکت ۲۴ ورزشکار آقا و خانم در این دوره از مسابقات خبر داد و متذکر شد: شرکت کنندگان طبق قرعه کشی و قرارگیری در جدول مسابقات، بصورت گروهی و ریس در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی با یکدیگر رقابت می کنند.

عرفان منصوریان با تصریح براینکه در پایان به همه شرکت کنندگان لوح یادبود و به سه شرکت کننده برتر کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد، گفت: آماده پذیرایی از مردم شریف گیلان برای تماشای این مسابقه مهیج هستیم.

این مسئول با تاکید براینکه سعی تیم برگزاری مسابقه ارتقا حداکثری سطح کمی و کیفی مسابقه است، اضافه کرد: تمامی مراحل مسابقه و انتخاب کارت ها برای شرکت کنندگان توسط قرعه کشی مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حفظ اخلاق ورزشی و ایمنی مهمترین رکن هیات اتومبیلرانی فومن است، افزود: تمامی شرکت کنندگان مسابقه از بیمه ورزشی معتبر برخوردار شده اند.

مسئول کمیته کارتینگ شهرستان فومن حضور پرشور مردم و جوانان را سبب حمایت از ورزش اتومبیلرانی دانست و خاطرنشان کرد: این هیات با سابقه کوتاه آغاز به کار در شهرستان فومن، نگاه های زیادی از سوی خانواده ها و جوانان را به خود جذب کرده است.

عرفان منصوریان همچنین با بیان اینکه در حین اجرای مسابقه برنامه های متنوعی نیز برای تماشاگران تدارک دیده شده است، افزود: مجری برتر سیمای گیلان و هنرمندان دیگر در کنار شرکت کنندگان مسابقه کارتینگ برای مردم عزیز برنامه های متنوعی اجرا خواهند کرد.

منصوریان در پایان از حامیان مالی و اجرایی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی فومن در برگزاری مسابقات ورزشی قدردانی کرد و متذکرشد: ورزشکاران و مجریان ورزشی نیازمند حمایت های بخش های خصوصی و دولتی برای اجرای بهتر برنامه ها هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.