مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان گفت: رسانه‌ها نقش مؤثری در استفاده و شناساندن رشد عقلانی، عاطفی، هنری، بدنی و معنوی جامعه دارند.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان اظهار کرد: بسیج رسانه از خانواده ما است؛ با آمدن شما خون تازه‌ای به رگ‌های بسیج رسانه تزریق شد.

وی با بیان اینکه همه باید به هم کمک کنیم و در اجرای برنامه‌ها در کنار هم باشیم، افزود: رسانه به مثابه چشم جامعه است؛ و انتظار ما از اهالی رسانه، کمک به رشد عقلانی، عاطفی، هنری، بدنی و معنوی جامعه است و باید ببینیم رسانه‌های ما در این امر تا چه اندازه موفق بوده‌اند.

فاضلی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها نقش مؤثری در استفاده و شناساندن این رشدهای پنچ‌گانه دارند، اذعان کرد: همه ما مسئولیم در این راستا جامعه را به بلوغ برسانیم و جامعه‌ای به بلوغ می‌رسد که این پنج رشد را داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: در این پنج زمینه انتظار داریم هر کسی وارد رسانه می‌شود زبان این پنج رشد جامعه باشد.

وی با اشاره به اینکه هر مدیری که اخلاق را سرلوحه خود قرار دهد در دل مردم جای می‌گیرد، گفت: برای آقای پارسا نیز آرزوی موفقیت در مسئولیتش دارم.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه یکی از دل مشغولی‌های بنده رسانه است، اظهار کرد: قبل از ورودم به سپاه، خبرنگار ایرنا و روزنامه معین بودم.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی پارسا ادامه داد: اگر هر کسی سهم خودش را در هر نهادی که خدمت می‌کند به درستی انجام دهد هیچ مشکلی به‌وجود نمی‌آید.

وی افزود: همه سلایق باید در یک کلمه وحدت به کمک نظام بپردازیم.

پارسا، هدف از حضور همه طیف‌ها در بسیج رسانه را کمک مثبت به نظام و مردم دانست و خاطرنشان کرد: از پیشنهادها و کمکهای مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای این برنامه‌ها استفاده می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به افزایش سواد رسانه‌ای در جامعه و رسانه‌ها، اعلام کرد: از همه توان و ظرفیت خود در پویش سواد رسانه‌ای استفاده می‌کنم.

وی گفت: در راستای آموزش خبرنگاران از همه ظرفیتها از جمله بسیج رسانه استفاده شود که کار به‌صورت شناسنامه‌دار اجرا شود.

پارسا، بحث صنفی بودن، امکانات رفاهی و برنامه‌های ورزشی اوقات فراغت خبرنگاران را از مهمترین برنامه‌های بسیج رسانه استان گیلان در سال جاری برشمرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.