معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با تاکید بر لزوم نظارت کافی همزمان با توزیع مناسب کالاها در بازار، اظهار داشت: در تامین اقلام عمومی اقدامات خوبی صورت گرفت و این روند ادامه خواهد یافت.

به‌گزارش ایلنا از رشت، سیدمحمد احمدی در جلسه کارگروه تنظیم بازار با اشاره به وضعیت استان در تامین مایحتاج عمومی خانوار اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش اصناف و دستگاه‌های اجرایی و نیز بازرسی‌های انجام شده، کمبودی در استان وجود ندارد.

وی با تاکید بر لزوم نظارت کافی همزمان با توزیع مناسب کالاها در بازار، اظهار داشت: در تامین اقلام عمومی به ویژه شکر، برنج، روغن و گوشت اقدامات خوبی صورت گرفت و این روند ادامه خواهد یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان تصریح کرد:  تنظیم بازار از اولویت مدیران اجرایی در گیلان است که در این خصوص نشست های متعددی برای کاهش التهاب بازار برگزار شده و نتایج خوبی را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه دولت برای رفع کمبودها و عرضه متناسب کالاها تلاش می کند،خاطر نشان کرد: متاسفانه شایعه پراکنی های بی اساس درخصوص برخی از کالاها و خدمات مشکلاتی را بصورت مقطعی به وجود آورده که این  موضوع با اقدام به هنگام دستگاه های ذیربط مرتفع شده است و همینطور از اصحاب پرتلاش و دلسوز رسانه‌ انتظار داریم به آرامش روانی جامعه کمک کنند.

احمدی رعایت حقوق مصرف کننده و حفظ امنیت در بازار را مصداق رعایت حقوق شهروندی خواند و گفت: توجه به این امر وظیفه عمومی همه مسئولان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.