به گزارش ایرنا، لقمان خسروپور روز شنبه در جلسه ستاد کارگروه تنظیم بازار این شهرستان افزود: این میزان شامل 55 تُن شکر و 85 تُن برنج هندی است که در قالب طرح تنظیم بازار در هفته جاری در سطح این شهرستان توزیع و در اختیار توزیع کنندگان قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه 41 باب مغازه در سطح شهر و مناطق مختلف این شهرستان توزیع این اقلام را برعهده دارند، اظهار داشت: برای کنترل قیمت شکر، زمینه توزیع شکر طرح تنظیم بازار با قیمت مصوب از طریق شبکه های توزیعی در این شهرستان فراهم شده است.
خسروپور ادامه داد: قیمت مصوب هر کیلوگرم شکر طرح تنظیم بازار 38 هزار ریال است و با فروش آن به بالاتر از این قیمت، به صورت قانونی با عاملان برخورد می شود و بازرسان نظارتی صنعت، معدن و تجارت به شدت بر این امر نظارت می کنند.
وی قیمت مصوب برای هر کیسه 10 کیلوگرمی برنج هندی را نیز 74 هزار ریال عنوان و اضافه کرد: با اجرای این طرح ها و توزیع این اقلام امید است در ماه مبارک رمضان شاهد آرامش در بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها باشیم.
سرپرست فرمانداری بوکان اضافه کرد: بازرسان اعضای کارگروه تنظیم بازار بر نحوه درست توزیع این کالا‌ها نظارت داشته و در صورت مشاهده یا گزارش هرگونه تخلف برابر قانون با افراد متخلف برخورد کنند.
به گزارش ایرنا از ابتدای سال جاری تاکنون 60 تُن شکر در بین خانوارها و 38 تُن نیز در بین قنادی های این شهرستان توزیع شده است.
علاوه بر این امسال هشت تن گوشت قرمز نیز در راستای طرح تنظیم بازار در بوکان و با قیمت مصوب توزیع شده است.
19 اتحادیه با 11 هزار واحد صنفی در بوکان وجود دارد.
7510/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.