رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بناب از توزیع میوه‌ با قیمت دولتی برای تنظیم بازار شب عید خبر داد . 
حبیب خان بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، قیمت هر کیلوگرم  پرتقال را 3000 تومان و قیمت هر کیلوگرم سیب را 4500 تومان اعلام کرد و افزود: میوه مورد نیاز مردم در راستای تنظیم بازار شب عید در شش منطقه از بناب به قیمت دولتی در حال توزیع است. 
وی تقاضای خارج از شبکه میوه‌های تنظیم بازاری شب عید را تخلف خواند و افزود: با متخلفان برخورد جدی شده و پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند. 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بناب با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با آن‌ها به صورت مستمر در دستورکار بازرسان این اداره قراردارد، ازشهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را با شماره تلفن 124 به بازرسان اطلاع دهند. 
خان بابایی همچنین از ادامه پخش گوشت قرمز و برنج در روزهای آینده دربناب خبر داد و افزود: این توزیع در 70 نقطه از مناطق شهری و نیز روستاهای شهرستان انجام می‌شود که در صورت نیاز به تعداد این نقاط توزیع افزوده می‌شود. 
وی افزود: در بعضی از روستاهای شهرستان که این بسته ها توزیع نشده بود در این دوره برای تمامی روستاهای تابعه شهرستان توزیع می‌شود. 
 رئیس اداره تعاون روستایی بناب نیز در گفت‌‌وگو با ایسنا از ادامه توزیع میوه های شب عید تا پایان 14 فروردین ماه خبر داد و گفت: به منظور تأمین میوه مورد نیاز مردم در روزهای عید، حدود 100 تن سیب و پرتقال با نرخ دولتی در شهرستان توزیع می‌شود. 
ناصررشید نیا افزود: زمان پخش میوه‌های شب عید در محل‌های مشخص شده از ساعت 8 صبح الی 10 شب است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.