به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون امور پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش گیلان روز پنجشنبه در این مراسم اظهار کرد: معلمان، نمونه بارز صداقت، محبت ، اخلاق ، امانت داری و راستگویی هستند.
محمد امجدی افزود: مبنا و اساس جامعه بر فعالیت معلمان استوار است و تجلیل از معلمان در واقع تجلیل از علم و اخلاق و امید به آینده است.
وی تصریح کرد: تجلیل از فرهنگیان خصوصا همکاران بازنشسته ، تقدیر از همه متولیان امر تعلیم و تربیت است.
امجدی خاطر نشان کرد:هرکسی که در پرورش دانش آموزان و رسیدن آنان به مدارج عالی علمی اثر گذار باشد قابل تقدیراست.
در ادامه این مراسم رئیس آموزش و پرورش شهرستان انزلی با اشاره به اینکه تجلیل از معلمان نباید تنها منحصر به تقدیر در روز خاص باشد اظهار کرد: موفقیت های آموزش و پرورش در سال های اخیر حاصل تعامل و همکاری دستگاه های مختلف اجرایی و اداری با این نهاد فرهنگی است.
سید حسین دریابکی افزود: معلمان تقویت کننده ذهن دانش آموزان هستند.
وی تاکید کرد: رتبه های کسب شده در بین دانش آموزان و معلمان ، بیانگر توانمندی دانش آموزان و فراهم سازی شرایط لازم توسط مدیران و ‌معلمان شهرستان است.
دریابکی با اشاره به اینکه هرسال به تعداد افتخار افرینان انزلی اضافه می شود، افزود: همه مسئولان روزی بر همین صندلی ها و نیمکت های مدارس نشسته اند و برای ایجاد جامعه خلاق باید روی خلاقیت و توانمندی های دانش آموزان کار شود.
فرماندار شهرستان انزلی نیز در این مراسم اظهار کرد: ایران اسلامی هم اکنون در سطح علمی بسیار بالاتری نسبت به زمان پیش از انقلاب قرار دارد.
اسماعیل حیدری آزاد افزود: برنامه ریزی صحیح، استفاده مناسب از فضا، سختکوشی، استفاده از شیوه های مناسب، تعیین هدف و توجه مستمر به اهداف متعالی، تعهد و مسوولیت پذیری از ویژگی های دانش آموزان موفق است.
وی با بیان اینکه هرکدام از مسئولان روزی دانش آموز بودن را تجربه کرده اند تصریح کرد: مسئولان امروز نتیجه زحمات مربیان و ‌معلمانی هستند که تمام توان و اندیشه شان را به آنها منتقل کرده اند و ما همواره مدیون زحمت های این بزرگواران هستیم.
وی ادامه داد: معلمان و دانش آموزان نخبه و برتر از افتخارات و سرمایه های آموزش و پرورش هستند و برای ارتقای سطح علمی کشور باید توجه ویژه ای شود.
حیدری ازاد همچنین گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی، آموزش و پرورش در کشور بسیار ارتقا یافته و زمینه رشد استعدادهای برجسته در مناطق مختلف فراهم شده است.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و بیش از 19 هزار دانش آموز دارد.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.