مدیر اجرایی هیات کاراته استان گیلان چهارشنبه شب در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کسری عبداللهی و امین راسخی با به عضویت درآمدن در تیم کاراته پلیس ایران، به همراه این تیم در مسابقات کاراته قهرمانی پلیس های جهان حضور خواهند یافت.
سعید عزیزی افزود: بر این اساس ، اولین مرحله اردوی آمادگی و انتخابی تیم کاراته پلیس ایران با حضور رزمی کاران این رشته در قم برگزار شد که در نهایت کسری عبداللهی و امین راسخی از گیلان به عضویت تیم پلیس ایران درآمدند.
وی ادامه داد: این دو ورزشکار و کاراته کار شایسته گیلانی به همراه سایر اعضای تیم کاراته پلیس ایران در تمرینات آماده سازی این تیم حضور خواهند یافت تا با آمادگی کامل در رقابت های کاراته قهرمانی پلیس های جهان شرکت کنند.
وی بیان کرد: رقابت های کاراته قهرمانی پلیس های جهان شهریورماه سال جاری با حضور زبده ترین کاراته کاران پلیس کشورهای مختلف در شهر چنگدو چین برگزار و در نهایت برترین کاراته کاران پلیس و همچنین تیم های برتر این مسابقات انتخاب می شود.
مدیر اجرایی هیات کاراته استان گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم که کسری عبداللهی و امین راسخی دو کاراته کار شایسته گیلانی به همراه تیم کاراته پلیس ایران در رقابت های جهانی بدرخشند و با کسب مدال های خوشرنگ ، عنوان قهرمانی جهان را نیز تصاحب کنند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.