به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال داماش گیلان و نیروی زمینی تهران عصر یکشنبه در دور برگشت مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته دوم در رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم نیروی زمینی تهران با نتیجه 2 بر یک داماش را مغلوب و به لیگ دسته یک صعود کرد.
این مسابقه که بازی برگشت این دو تیم در این مرحله بود، در ورزشگاه سردار جنگل رشت ، در یک هوای نیمه ابری و در حضور حدود 12 هزار تماشاگر برگزار شد؛ در جریان نیمه اول این مسابقه ، تیم فوتبال داماش گیلان با حمایت همه جانبه طرفدارانش بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق اولیه به گل برتری خود دست یافت تا با خیال آسوده تر بازی را ادامه دهد.
در دقیقه پنجم ، علی آل کثیر مهاجم گلزنی تیم فوتبال داماش گیلان در محوطه جریمه نیروی زمینی سرنگون شد که وحید کاظمی داور این دیدار یک ضربه پنالتی به سود داماش اعلام کرد و این ضربه را محمد رستمی بازیکن داماش به گل تبدیل کرد.
پس از به ثمر رسیدن این گل، داماشی ها همچنان بر بازی تسلط داشتند و موفق شدند در دقیقه بیستم توسط محمد رستمی به گل دوم خود دست یابند اما محمد سلطانی کمک داور اول این دیدار ، این گل را آفساید اعلام کرد.
در ادامه نیمه اول این بازی نیز هر دو تیم حملاتی را روی دروازه هم پایه ریزی کردند اما هیچ یک از دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم داماش خاتمه یابد.
در نیمه دوم نیز داماشی ها همچنان با حمایت طرفداران خود بازی را هجومی آغاز کردند اما در دقیقه 55 و روی اشتباه محرز جاسم یاسرالهی دروازبان این تیم، عارف رستمی بازیکن نیروی زمینی موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند.
پس از به ثمر رسیدن این گل، تیم داماش به طور کامل بر بازی تسلط یافت و بارها تا آستانه فروپاشی دروازه نیروی زمینی پیش رفت اما بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصت ها سود برده و در نقطه مقابل، تیم نیروی زمینی در دقایق تلف شده موفق شد توسط امیرحسین غلامی به دومین گل خود دست یابد تا به لیگ دسته اول صعود کند.
قضاوت این دیدار را وحید کاظمی با کمک های محمد سلطانی و محمدعلی پورمتقی بر عهده داشتند که در جریان این بازی ، آرمان اکوان ، رسول سعدیان نیا، کوشا بهایی پور و امیرحسین وثوق از تیم نیروی زمینی تهران، علی آل کثیر و محمد رستمی از داماش گیلان کارت زرد دریافت کردند و حسین خیری بازیکن نیروی زمینی نیز در دقیقه 88 با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد.
با توجه به ابنکه بازی رفت این دو تیم در تهران با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافته بود، تیم نیروی زمینی تهران با پیروزی در دیدار برگشت، در مجموع برنده شد و به رقابت های لیگ دسته اول صعود کرد.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، 28 تیم حضور داشتند که در دو گروه با هم به صورت رفت و برگشت به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم به رقابت های لیگ دسته اول صعود کردند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.