سیامک فراهانی روز شنبه در آستانه برگزاری مرحله پلی آف لیگ دسته دوم در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: بازیکنان این تیم آمادگی کامل دارند که در این مرحله حضور یابند و با برتری برابر نیروی زمینی به لیگ دسته اول صعود کنند.
وی افزود: البته بازی پلی آف دو نیمه حساس دارد و هر دو تیم از شانس مساوی برخوردارند اما با توجه به اینکه ما در دیدار برگشت میزبان هستیم ، با وجود طرفداران خونگرم خود شانس صعود بیشتری داریم.
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان ادامه داد: البته در هر دو دیدار رفت و برگشت در خصوص حضور و حمایت طرفداران خود حساب ویژه ای را باز کرده ایم و امیدواریم که بتوانیم در بازی رفت که در تهران برگزار می شود نیز، نتیجه مطلوبی را کسب کنیم.
وی بیان کرد: در طول هفته نیز تمرینات منظمی را برگزار کرده و با تمام توان به مصاف نیروی زمینی خواهیم رفت و امیدوارم که بتوانیم در نهایت به لیگ دسته اول صعود کنیم چون از ابتدای فصل نیز هدف ما صعود به لیگ دسته یک بوده و اکنون در دو بازی پلی آف برای رسیدن به این هدف، با تمام توان و تمرکز خود ظاهر خواهیم شد.
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بازی پلی آف به صورت رفت و برگشت برگزار می شود، می توان گفت که دارای دو نیمه است که نیمه اول آن در تهران برگزار و نتیجه این بازی پایان کار نیست و نیمه دوم بازی هم باقی می ماند.
فراهانی در ادامه اظهار کرد: البته در این مرحله هر دو تیم از شانس مساوی برخوردارند و باید بکوشیم تا با تلاش و تمرکز بیشتر ، شانس خود را برای پیروزی در مجموع این دو دیدار افزایش دهیم تا بتوانیم در نهایت جواز حضور در لیگ دسته اول را کسب کنیم.
تیم های فوتبال داماش گیلان و نیروی زمینی تهران که با کسب مقام دوم گروه خود در رقابت های لیگ دسته دوم به مرحله پلی آف صعود کردند، در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف هم می روند که در نهایت تیم برنده مجموع این دو دیدار جواز حضور در رقابت های لیگ دسته اول را کسب می کند.
دیدار رفت مرحله پلی آف لیگ دسته دوم، عصر فردا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی نیروی زمینی در تهران برگزار می شود و دیدار برگشت نیز 15 اردیبهشت ماه در رشت برگزار خواهد شد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.