علیرضا آلوستانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:برخی تیم های متمول و مدعی صعود، بازیکنان لیگ برتری را به خدمت گرفته اند که این خریدها موجب توجه بیشتر فوتبالدوستان و رسانه ها به لیگ دسته سوم شد.
وی گفت: حضور بازیکنان با تجربه و لیگ برتری، از عوامل افزایش کیفیت و جذابیت رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور است.
وی بیان کرد: چون بودجه انجام این خریدها را نداریم، تلاش می کنیم با بهره برداری صحیح از ظرفیت های موجود تیم، جواز صعود به لیگ دسته کشور را به دست آوریم.
سرمربی تیم فوتبال دارائی گز افزود: در نخستین بازی مرحله دوم رقابتها نمایش مطلوبی ارایه کرده و با کسب پیروزی، گام بلندی برای صدرنشینی برداشتیم.
آلوستانی افزود: شناختی از حریفان حاضر در این مرحله نداریم اما از دشواری راه صعود مطمئنیم و تلاش می کنیم سختی این مسیر را با افزایش انگیزه بازیکنان و اتخاذ تاکتیک های مناسب جبران کنیم.
تیم فوتبال دارایی گز تنها نماینده فوتبال گلستان در مرحله نهایی لیگ دسته سوم مسابقات فوتبال باشگاه های کشوراست.
این تیم در هفته اول رقابتها در یک دیدار خارج از خانه 2 بر یک مقابل تیم پارس تهران به پیروزی رسید.
دومین دیدار دارائی گز در این رقابتها دوشنبه این هفته در برابر تیم ستاره سرخ کاشان است و شاگردان علیرضا آلوستانی در مجموعه ورزشی امام رضا بندرگز از حریف خود میزبانی می کنند.
در مرحله نهایی لیگ دسته سوم سی تیم در سه گروه به مصاف هم می روند .
ویستا توربین تهران، نفت ایرانیان، آریا سنگسر مهدی شهر، استقلال شوش، ملی حفاری اهواز، ذوالفقار کاشان، هیرکانی چالوس ، پیشگامان پارس تهران و ستاره سرخ کاشان ، حریفان تیم دارایی گز در گروه دوم مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور هستند.
نماینده فوتبال گلستان در مرحله اول رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور با 7 برد 3 مساوی و 2 باخت و کسب 24 امتیاز به مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم کشور صعود کرده بود.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.