مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از اعلام کناره گیری نادر دست نشان از هدایت ملوانان در کنفرانس خبری پس از بازی نفت مسجد سلیمان و ملوان بندرانزلی ، بررسی استعفای سرمربی ملوانان در دستور کار هیات مدیره باشگاه قرار گرفت.
مهران نصیری افزود: هیات مدیره باشگاه ملوان پس از برگزاری جلسه بررسی استعفای سرمربی ، با کناره گیری نادر دست نشان از هدایت تیم ملوان بندرانزلی مخالفت کرد.
وی یادآور شد: براساس قرارداد این سرمربی با باشگاه ملوان ، دست نشان هدایت این تیم را تا پایان فصل برعهده دارد.
نصیری افزود: هیات مدیره باشگاه نیزاعلام کرد که تمام تلاش خود را برای تامین موارد مالی باشگاه در حد توان، انجام دهد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، پس از متوقف شدن تیم ملوان بندرانزلی در برابر تیم نفت مسجد سلیمان با تساوی در دقیقه پایانی بازی در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور(جام آزادگان) در ورزشگاه تختی بندرانزلی و اعتراض ملوانان نسبت به اشتباهات فاحش داوری به ضرر ملوان بندرانزلی در چند بازی اخیر، نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در کنفرانس خبری پس از بازی از سمت خود استعفا داده بود.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حال حاضر با کسب 38 امتیاز از 25 بازی در جایگاه هشتم جدول رده بندی جام آزادگان قرار دارد و این تیم در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور بعد از ظهر یکشنبه میهمان تبم آلومینیوم اراک است .
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.