رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: رونق تولید از مسیر بخش تعاون میسر است.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت‌الله مهدیان رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جمع روسای شعب استان گیلان اظهار داشت: بخش تعاون ظرفیتی فرا بخشی است که کسب‌وکار بنگاه‌های تعاونی در بخش‌های مختلف اقتصادی آن اعم از صنعت و معدن، کشاورزی و دام‌پروری و شیلات و آبزیان، مسکن و عمران و خدمات و بازرگانی و زیر بخش‌های مختلف اقتصادی مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: این ظرفیت بی‌بدیل بی‌تردید مهمل مناسب و ساختار ارزشمندی برای تجمیع سرمایه‌های فکری و مالی و دارایی‌های ذهنی و عینی برای انجام کارهای بزرگ در قالب شرکت‌های تعاونی متعارف، ملی و فراگیر و شرکت‌های تعاونی دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای جدید با فناوری و تکنولوژی روز و فین تک‌ها است.

مهدیان با اشاره به اینکه راهبرد هفتگانه این بانک به‌عنوان نقشه راه با تأکید بر کمک به رونق تولید از مسیر بخش تعاون و توجه بهتر و بیشتر به تعاون گران تدوین‌شده است گفت: محصولات و خدمات بانک و سیاست اعتباری سال ۹۸نیز بر همین اساس تنظیم‌شده است که با تقویت بخش تعاون و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط به تحقق رونق تولید کمک شود.

وی با اعلام رضایت از مجموعه عملکرد استان گیلان گفت: این استان روند مناسبی را پیش رو گرفته که انتظار می‌رود در سال جاری از شرایط و وضعیت بهتری برخوردار شود.

در این‌جلسه علاوه بر مهدیان، حسنخانی مشاور مدیرعامل؛ سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط‌عمومی و حوزه مدیریت، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری، پرویز اسدی مدیر امور حقوقی و کریم میرزا خانی مدیر امور شعب به ترتیب مطالبی را ارائه دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.