مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ششمین محموله کمک های مردمی با مشارکت سپاه ، آموزش و پرورش و اصناف شامل 12 کامیون لوازم خانگی، مواد غذایی، فرش و موکت به مناطق سیل زده استان های لرستان، ایلام و گلستان ارسال شده است.
وی اظهار داشت: علاوه بر کمک های ارسالی یک تیم شامل 13 نفر از اعضای جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر گیلان دارای مهارت در زمینه های، فرهنگی و روانشناسی در قالب تیم سحر (سامانه حمایتهای روانی و اجتماعی ) به همراه این کاروان عازم لرستان شدند.
وی خاطر نشان کرد: حمایت روانی و ارایه آموزش های لازم در شرایط بحران و اجرای برنامه های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف اعزام تیم سحر به استان سیل زده لرستان است.
ولی نژاد اضافه کرد: مردم نوعدوست گیلان تاکنون چهار میلیارد ریال از کمک های نقدی خود را تقدیم سیل زدگان کردند که این کمک ها علاوه بر کمک هایی است که مردم استان بصورت مستقیم به حساب 99999 هلال احمر واریز کردند، با توجه به نیاز مناطق به کمک های نقدی ، آسانترین روش، استفاده از کد دستوری *112# برای کمک به هموطنان سیل زده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ادامه داد: تمامی کارکنان قضایی و دادگستری گیلان 335 میلیون ریال کمک های نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کردند.
وی از حرکت انسانی مسئولان و کارکنان دادگستری گیلان برای کمک به هموطنان سیل زده قدردانی کرد.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.