به گزارش خبرنگار ایرنا ، افشین قطبی جمعه شب در نشست خبری پس از پایان بازی تیم های سپیدرود و فولاد خوزستان در رشت اظهار داشت: در نیمه اول ما تیم برتر میدان بودیم و توانستیم دو گل نیز به ثمر برسانیم اما در نیمه دوم این سپیدرود بود که تیم برتر میدان بود.
وی افزود: البته شاهد یک بازی خیلی جذابی بودیم و هر دو تیم نیز بازی زیبایی را ارائه دادند، تیم ما در نیمه اول خوب کار کرد و توانستیم در خط دفاعی فضاهای خالی را ببندیم و در ضدحملات نیز خوب عمل کردیم.
قطبی ادامه داد: البته تیم سپیدرود در نیمه دوم فوق العاده بازی کرد و به این تیم تبریک می‌گویم که در چند بازی اخیری که از آنها دیدم، پیشرفت خوبی داشته اند و در سه بازی باقی مانده نیز برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.
قطبی در مورد عقب نشینی تیمش در نیمه دوم بیان کرد: به دلیل شکست سنگین خانگی هفته گذشته که متحمل شده بودیم، هفته سختی را پشت سر گذاشتیم و خیلی برای ما مهم بود که این بازی را با پیروزی به اتمام برسانیم تا آن شکست را جبران کنیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد: با توجه به اینکه ما توانستیم در رشت دو گل به سپیدرود بزنیم ، بازیکنانم نمی‌خواستند این نتیجه را از دست بدهند و به همین دلیل عقب نشینی ‌کردیم چون نمی‌خواستیم گل بخوریم.
وی خاطرنشان کرد: تا حد زیادی نیز تحت تاثیر بازی خوب سپیدرود قرار گرفتیم و عقب‌نشینی ما در نیمه دوم طبیعی بود چون وقتی جلو می‌روید، ممکن است در عدم تمرکز گل بخورید، پنالتی بدهید و در نهایت زحمات از بین برود و نتیجه نیز از دست برود.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فولاد خوزستان عصر جمعه در هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت فولاد خوزستان با نتیجه 2 بر یک میزبانش را شکست داد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.