مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی سازمان لیگ برتر، ساعت بازی تیم های سپیدرود و فولاد خوزستان تغیبرکرد و از ساعت 17 و 15 دققیه برگزار می شود.
علیرضا وهابی افزود: بر این اساس، پیش از این اعلام شده بود که بازی تیم های سپیدرود و فولاد خوزستان از ساعت 18 و 15 دقیقه روز جمعه ششم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد که با تغییر در زمان بازی ، این مسابقه یک ساعت زودتر آغاز می شود.
وی ادامه داد: همچنین بلیت فروشی این دیدار نیز از ساعت 14 روز بازی آغاز و درب ورزشگاه به روی تماشاگران و طرفداران گشوده خواهد شد تا طرفداران نیز برای ورود به ورزشگاه با مشکل مواجه نشوند.
وی بیان کرد: قضاوت این دیدار را ، علیرضا فغانی با کمک مهدی الوندی و محسن سلطانی بر عهده خواهند داشت که موعود بنیادی فرد و امیر عرب براقی نیز به عنوان داوران پشت خط دروازه در این دیدار حضور می یابند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فولاد خوزستان عصر جمعه ششم اردیبهشت ماه در هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.
تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور با حضور 16 تیم فولاد خوزستان با 33 امتیاز در مکان ششم و سپیدرود رشت با 19 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.