به گزارش ایرنا، عبدالله ویسی روز جمعه در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازیکنانم بسیار باشهامت بازی کردند و با وجود این که موقعیت های خوبی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم گل بزنیم و تماشاگران را شاد کنیم.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان با بیان این که هدف ما کسب هر سه امتیاز بازی بود گفت: با احترامی که برای فولاد قائلم اما بسیار ناراحتم که نتوانستیم پیروز میدان شویم هر چند که گرفتن یک امتیاز هم برای ما خوب است.
وی گفت: در طول 10 سال مربی گری تاکنون ندیدم که یک تیم (نفت مسجدسلیمان) این همه موقعیت ایجاد کند و نتواند از آنها استفاده کند، فولاد در دفاع و حمله عملکرد خوبی داشت، اما ما بهتر از حریف بودیم.
ویسی با اشاره به این که عملکرد خوبی داشتیم، اما در گلزنی خوب نبودیم گفت: تیم ما پیش از بازی به خاطر مسائل آزار دهنده‌ ای که در مجموعه باشگاه وجود دارد، تمرکز خوبی نداشت ،امیدوارم مشکلات حل شود اما اگر این هفته مشکلات حل نشود به تیم باز نمی‌گردم.
وی درخصوص مامادو سیدیبه بازیکن اهل مالی که هفته آینده به تیم نفت اضافه می شود، گفت: هر هفته می‌گویند این بازیکن به ایران می آید اما هنوز این امر محقق نشده است و من واقعاً از این بابت خیلی ناراحت هستم. تیم ما بسیار عالی است و اگر من هم در نفت نباشم، این تیم سقوط نمی‌کند اما اگر قرار باشد بالای جدول باشیم، قول‌ ها باید عملی شود در غیر این صورت من دیگر نیستم.
دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و فولاد در هفته سوم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.