مسئول موکب عقیله بنی هاشم بندرانزلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این موکب شامل کمک های مردمی و اقلام مورد نیاز برای پخت و پز و آشپزخانه است.
ستار رجبی با اشاره به سابقه چندین ساله موکب عقیله بنی هاشم در راستای حضور در مراسم اربعین در کربلای معلی افزود: با توجه به ظرفیت موکب عقیله بنی هاشم ، پخت روزانه پنج هزار وعده غذایی گرم برای هموطنان سیل زده در استان لرستان پیش بینی می شود.
وی خاطر نشان کرد: به دلیل حجم بالای کار امروز گروه 12 نفری به شهرستان پل دختر، محل استقرار موکب عقیله بنی هاشم اعزام و طی چند روز آینده نیز گروه دیگری از این موکب به لرستان اعزام می شوند.

** طلاب حوزه علمیه تالش به مناطق سیلزده لرستان اعزام شدند
مدیر حوزه علمیه تالش از اعزام 10 نفر از استادان، کارکنان و طلاب این مرکز علمی به منطقه سیلزده استان لرستان، برای کمک به هموطنان خبر داد.
حجت الاسلام حسن خانجانی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم طلاب حوزه، روز گذشته با همکاری سپاه ناحیه تالش به مناطق سیلزده لرستان اعزام شدند.
وی افزود: طلاب ظرف پنج روز در حوزه های تبلیغی، فرهنگی، امید بخشی، ساخت و ساز، اسکان و جابجایی مردم و پاکسازی معابر در خدمت هموطنان خواهند بود.
وی ادامه داد: حوزه علمیه تالش در برخی مناسبت ها، به عنوان سفیران هدایت، به تعدادی از شهروندان کمک هایی ارائه کرده است.
مدیر حوزه علمیه تالش گفت: این مرکز علمی در سال 64 تاسیس شده و هم اکنون 70 طلبه در آن مشغول تحصیل هستند.
گیلان، استان معین در برپایی موکب در منطقه سیل زده لرستان است.
7106 / 7124 / 7471 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.