مهدی ولی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهارمین محموله کمک های مردمی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) ، سپاه قدس گیلان، بهزیستی، آستان قدس رضوی، استانداری گیلان و تعدادی از سازمانهای مردم نهاد شامل 30 کامیون اقلام زیستی و لوازم خانگی به ارزش یک میلیارد تومان فردا به مناطق سیل زده کشور ارسال می شود.
وی یاداور شد: در پی بروز سیلاب در استانهای شمالی، لرستان، چهار محال و بختیاری و خوزستان در سه مرحله کمک های مردمی شامل 120 تن کالا به ارزش یک میلیارد تومان به مناطق آسیب دیده ارسال و سه تیم پزشکی به همراه یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر گیلان و دو قایق موتوری نیز به منطقه سیل زده اعزام شده اند.
ولی پور با اشاره به جمع آوری یک میلیارد و 358 میلیون ریال توسط مردم نوع دوست گیلان برای کمک به سیل زدگان خاطر نشان کرد: جمع آوری کمک های مردمی تا پایان شرایط بحرانی مناطق سیل زده در شعب و پایگاههای مستقر در میادین شهرها و خانه های هلال جمعیت هلال احمر ادامه دارد.
وی با بیان این که حدود 40 هزار خانوار در سیل اخیر بین 10 تا صد درصد منازل و لوازم خانگی شان آسیب دیده، افزود: این کمک ها برای خرید لوازم خانگی و برخی ملزومات مورد نیاز دیگر برای آسیب دیدگان استفاده می شود .
طی هفته های اخیر تعدادی از استان های کشور دچار سیل شده است.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.