به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله نوری همدانی، وی روز شنبه در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم افزود: دولت هرچه سریعتر به پرداخت خسارت اقدام کند تا تسکینی بر درد و رنج و غم سیل زدگان باشد.
وی با بیان اینکه همه در معرض امتحان الهی هستند و سیل اخیر نیز امتحانی برای همه بود، اظهار داشت: خسارت و مصیبت این سیل خیلی سنگین است ولی انشاءالله با صبر و تحمل و با همکاری هم این مشکل حل خواهد شد و مردم سیل زده با صبر و استقامت این امتحان را نیز تحمل می کنند.
این مرجع تقلید با اشاره به کمک‌های مردمی انجام شده به مناطق سیل زده، ادامه داد: ما هم در حد خودمان کمک کردیم و خواهیم کرد اما باید همه با هم به میدان بیایم تا هموطنان عزیز مشکلاتشان حل شود.
آیت الله نوری همدانی با تجلیل از خدمات کارکنان امدادی و مسئولان کشور برای کمک و کاهش آلام سیل زدگان تاکید کرد: باید اقدام های صورت گرفته در مناطق سیل زده بیشتر شود و با یک مدیریت متمرکز و با وحدت کار، کمک رسانی را انجام دهند.
آیت‌الله نوری همدانی مبلغ یک میلیارد ریال از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) به سیل زدگان کمک نمود و برای مقلدان، یک سوم از سهم مبارک را اجازه مصرف در این مورد داد.
سیل در روزهای نخستین سال جاری در استان های کشور منجربه خسارت های جانی و مالی شد. 
7404/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.