فرهاد عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از محل کمک های جمع آوری شده وسایل ضروری و مورد نیاز آسیب دیدگان از جمله مواد خوراکی، مواد بهداشتی و پتو خریداری شد.
وی با بیان اینکه تاکنون 2 محموله از این کمک ها به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شده است، افزود: امروز نیز قرار است یک محموله دیگر از این کمک ها به شهرهای سیل زده پلدختر و معمولان در استان لرستان ارسال شود.
معاون مشارکت های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان اضافه کرد: به منظور افزایش مشارکت های مردمی در کمک به سیل زدگان پایگاه های سیار بهزیستی در تمام شهرهای استان دایر می شود.
وی یادآور شد: براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است از امروز چهار پایگاه در چهار نقطه شهر سنندج، 2 پایگاه در شهرستان سقز، 2 پایگاه در مریوان و در سایر شهرستان ها نیز هر کدام یک پایگاه دایر شود.
عزیزی تاکید کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند با مراجعه به پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی بهزیستی، اقلام مورد نیاز را برای ارسال به مناطق آسیب دیده تحویل این پایگاه ها دهند.
بارش شدید باران، تگرگ و برف روزهای میانی فروردین ماه امسال در مناطق مختلف کشور را در بر گرفت و در برخی از استان ها و شهرها باعث بوجود آمدن سیل و تلفات، صدمات و خسارتی به هموطنان بویژه در استان های گلستان، لرستان، ایلام و خوزستان شد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.