به گزارش ایرنا ، استاندار گیلان در این پیام آورده است :سالی که پشت سر گذاشتیم سالی توام با کامیابی ها و ناکامی ها بود که مردم در برابر ناکامی ها صبوری کردند و در کنار خادمان خود به عنوان پشتیبان و صاحب کار اصلی ایستادند.
وی با قدردانی از درایت و هوشیاری مردم در تنگناهای معیشتی حاصل تحریم های ظالمانه اظهار داشت: تمامی مسئولان سختی های وارده به مردم را درک و برای رفع آن تلاش می کردند.
نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: در مبحث اشتغال نیازمند آن هستیم که با پشتیبانی مردم گام های اساسی تری را برداریم و به یقین در سال1398 گام های جدی تری در حوزه اشتغال با همکاری مردم برداشته می شود تا معیشت مردم بهبود یابد.
سالاری با اشاره به افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی با حدود شش هزار و 284 میلیارد تومان اعتبار در سالی که گذشت یاداور شد: سال 97 در بحث پروژه های عمرانی سالی همراه با توفیق و سربلندی بود.
در این پیام آمده است : با حضور رئیس جمهوری در گیلان بیش از دوهزار پروژه به بهره برداری رسید که مهمترین آن پروژه راه آهن به عنوان خواسته بلندمدت و تاریخی مردم بود،در ادامه این روند رییس جمهوری برای اجرای پروژه های بزرگ دیگری همچون راه آهن رشت به انزلی و بندر کاسپین و راه آهن رشت به آستارا به عنوان پروژه ای بسیار بزرگ و با اهمیت و تکمیل باقیمانده آزاد راه رشت-قزوین تصمیماتی اتخاذ کردند.
استاندار گیلان خاطرنشان کرد: در مجموع فعالیت های عمرانی گیلان در سال1397 بی نظیر و اثربخش بود که با سال های گذشته قابل مقایسه نیست و لازم است تا از رییس جمهوری،مسئولان و همه مردمی که در جهت توسعه استان تلاش کردند تشکر نمایم.
وی در این پیام تصریح کرد: در حوزه های فرهنگی اجتماعی و اصلاح ساختارهای اداری و رفتاری گام هایی نیاز بود که طی سالجاری تعریف کردیم و در خصوص نظارت مردم بر دولت،تشریفات زدایی و حضور بیشتر مدیران کل دستگاه های اجرایی در شهرستان ها بخشنامه هایی ابلاغ شد.
استاندار گیلان افزوده است :در جهت استفاده از ظرفیت های استان گیلان پروژه های متعددی تعریف شد،شیوه نامه هایی که می تواند صدها پروژه را هدایت کند.در این خصوص مباحث آب بندان ها،گیل پارک ها،شناگاه ها و استفاده از ظرفیت مصب رودخانه ها در اتصال به دریا به عنوان گردشگری دریایی،استفاده از حریم رودخانه ها و دیگر پروژه ها از ابتدای سال جدید اجرایی کردن آنها شدت می گیرد.
نماینده عالی دولت در گیلان در خاتمه پیام نوروزی اش با تاکید بر لزوم تلاش مسئولان و متولیان در قوای مختلف برای انجام کارهای اساسی، از مردم خواسته که برای تحقق اهداف توسعه پایدار در استان در کنار خادمانشان باشند.
6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.