به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در این آئین گفت: بزرگداشت نام و یاد شهدا نشانگر عزت مردم ایران است و انقلاب ما با رهبری امام راحل و خون هزاران شهید به این جایگاه رفیع رسید.
ولی داداشی افزود: بزرگداشت شهدا تکلیف است تا علاوه بر قرار گرفتن در راه آنان، مروج خوبی برای انتقال پیام شهدا به نسل جدید باشیم.
وی با اشاره به نامگذاری سال 98 به نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری، خواستار تلاش دلسوزان نظام در خدمت به مردم شد و عمل به فرامین رهبری معظم و اتحاد را زمینه توسعه و پیشرفت دانست.
فرماندار آستارا هم گفت: دشمنان در سال 97 سعی کردند با فشار اقتصادی، اراده ملت ایران را تضعیف کنند اما توطئه های آنها شکست خورد.
حسن رستم زاد بیان کرد: در سال 98 با تکمیل طرح های نیمه تمام و تقویت زیرساخت های گردشگری برای رفع بیکاری در آستارا گام برخواهیم داشت.
حضور والدین شهدا با تصاویر فرزندان خود، غبار روبی مزارها، قرائت زیارت عاشورا، قرآن و پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری از بخش های دیگر این برنامه بود و نظیر این آئین با مولودی خوانی ولادت علی (ع) در حرم امام زادگان آستارا نیز برگزار شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و 166 شهید، 71 آزاده و 615 جانباز را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.