به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار حمزه برین روز چهارشنبه در نشست خبری که در سازمان بسیج سازندگی استان برگزار شد، افزود: این اقدامات توسط پنج کارگروه فرهنگی،اجتماعی، سلامت و بهداشت، تعلیم و تربیت٬ اشتغال و اقتصاد و عمران و زیرساخت انجام می شود.
وی با بیان اینکه بدون بودجه و اعتبارات هم می توان خدمت صادقانه انجام داد، گفت: سازمان بسیج سازندگی با کمترین اعتبارات، گروه های جهادی را برای حضور در روستاها ساماندهی می کند تا بر اساس تاکید مقام معظم رهبری برای حل مشکلات روستاییان، توزیع عادلانه خدمات و امکانات و انجام اقدامات عمرانی و آبادانی گام های بلندی برداشته شود.
برین اظهار داشت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی 76 درصد جمعیت ایران را روستاییان تولید کننده و مولد تشکیل می دادند اما امروزه به علت برخی سیاست های نادرست شاهد برعکس شدن این حجم جمعیت از روستایی به شهرنشین مصرف کننده هستیم.
این مسئول همچنین گفت: هرکجا انگیزه خدمت، ایثارگری و مجاهدت وجود داشته، موفقیت حاصل شده است و هرکجا از این فرهنگ و گفتمان بزرگ انقلاب اسلامی غافل شده ایم، عقب مانده ایم.
برین با اشاره به کارنامه چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه خدمات رسانی به روستاها افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول 40 سال گذشته در حوزه های علمی، اقتصادی، اجتماعی و بخش های مختلف اداری گام های مثبتی برداشته است و کارنامه نظام در این زمینه همواره مثبت و مطلوب ارزیابی می شود.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری عنوان کرد: در این مرحله باید با تبیین ارزش های انقلاب و روحیه جهادی با سرعت بیشتری در مسیر آرمان های انقلاب و نظام حرکت کرده و جلوی توطئه ها و دسیسه های دشمنان را بگیریم.
این مسئول با گرامیداشت روز شهید، افزود: این روز نماد خدمت و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است و باید در این مسیر با تبیین چنین نمادهایی برای تربیت نیروهای انقلابی و جهادی تلاش کرد.
9925* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.